Vintage !




Hi there !!!

Today its my very first post as Art Anthology DT member . You can see it HERE on Art Anthology blog.  My project is Vintage style canvas with photo of my mom.

I alredy use this foto few times but i can't help myself. This one is so close to my heart. It was mady by my father in My parents wedding day. My mom is so happy on it. It brings so much of good energy . I like to work with it , look at it. And she is sooo beautiful on this photo.

I decorated My work with many Prima embellishments and cover everything with amazing media from Art Anthology. You can Find material list below the post .

Im still improving my photo skills. Thx to Encza and her tips my photos are geting better ( I hope ! )


Hejka  !

Dziś mam dla was  prace a la Vintage. To moja pierwsza praca na blogu Art Anthology.
Tak znowu użyłam zdjęcia mojej mamy. tak znowu tego samego. Ale nie mogę się powstrzymać .

Uwielbiam je!!
Zrobił je mój Tata w dniu ich ślubu . Mama jest na nim taka szczęśliwa. zdjęcie niesie dla mnie ogromny ładunek pozytywnej energii. pewnie to nie ostatni raz kiedy je oprawiam. Do oprawy użyłam produktów Prima . Wystąpił również badzik z lemoncraft ;)

Możecie je kupić w Scrap Butiku. jeśli nie ma ich na stanie możecie zamówić ze strony Scrap and Art , przez Scrap Butik. To czego aktualnie brakuje na stanie zostanie dla was sprowadzone .

Kolory praca zawdzięcza cudownym mediom od Art Anthology pełną liste materiałów znajdziecie pod postem .

Ciagle pracuje nad ulepszeniem moich zdjęc. Kadry i sposób focenia podpowiedziała mi Encza. dziekuje za szkolenia Aniu ;)





Użyłam:
Media Supply list :

Color Sprays:

Timeless
Warm
Cinnamon Toast

Sorbet dimensional paints:

Dazzle
Vegas gold

Velvet paints

Cotton
Portobello









And Video step by step

filmik krok po kroku



Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. WOW fantastyczna praca- jestem ZACHWYCONA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing! Thanks for the tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne kolory i mazajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie jest piękne, więc się nie dziwię, że tak często je wykorzystujesz. Podziwiam to, jak je oprawiłaś, cudo!

    OdpowiedzUsuń

:)